Mavi kod tatbikatı gereği 02.01.2024 tarihinde hastanemizin Dahiliye servisinde 3 gün önce BRONKOPNÖMONİ tanısıyla yatırılmış olan 30 yaş erkek hasta nefes darlığının artması nedeniyle hasta yakını servis hemşiresine bilgi verir. Hastanın sözlü uyaranlara yanıtının olmaması sadece ağrılı uyaranlarla anlamsız kelimelerle yanıtının olması GKS’nin 9 ‘ a düşmesi üzerine mavi kod verilmiş (2222). Mavi kod ekibi 2 dakikada olay yerine ulaşmış.Mavi kod ekibi ilk müdahaleyi yaparken hasta yakınının dışarı çıkarılması üzerine hasta yakının tekrar geri gelip sağlık personeline sözü hakaretlerde bulunmuş , Beyaz kod verilmiştir(1111). Acil çağrıyı alan güvenlik personeli ivedilikle olay yerine ulaştı. Güvenlik personeli tarafından hasta yakının sakinleştirip dışarı alınmıştır. Mavi kod ekibi ilk müdahalesini gerçekleştirip hastayı takip açısından klinikten acil servise naklini sağlamıştır.
Tatbikat saati Tatbikat Yeri 09:07 Dahiliye Servisi
Sitemizde sizlere daha iyi hizmet verebilmek için gizliliğe uygun şekilde çerezler kullanmaktayız. Çerez politikamızı inceleyebilirsiniz. Çerez Politikası